Dag 1.

Dag 1 (2 man 4.5 uur)

Deze eerste dag zijn we begonnen met de auto op de brug te zetten zodat we gemakkelijk kunnen werken(zo’n brug blijkt meteen al een verademing te zijn dan de vorige opbouw waarbij hij gewoon op assteuntjes stond).
We hebben eerst alle raam en deur rubbers op hun plek geplaatst, we hebben geleerd van de vorige keer dat dit veel beschadigingen kan schelen. Daarna is eerst de benzine tank geplaatst, waarna de achteras geplaatst kon worden. Nadat hij geplaatst was zijn meteen de remschrijven en vering gemonteerd. Toen zijn we door gegaan met de voorkant die bestaat uit het plaatsen van de complete stuurinrichting en het plaatsen van de voorpoten, ook hier hebben we meteen de remschrijven gemonteerd.  Door gedegen voorbereiding en een goed strijdplan is deze eerste dag erg productief geweest.

Verder hebben we deze dag de motor ook aangepakt, hij is voorzien van frisse kleuren en is compleet nagelopen, daarbij kwamen we erachter dat het motorblok meer vermogen heeft dan werd gedacht door wat aanpassingen in het motorblok. Maar wat het precies doet qua vermogen en betrouwbaarheid komen we pas achter als het motorblok al draaiend in de auto zit.

  

voor                                                                 na
 

Comments are closed.