Rest dagen

(Deze dagen is als rest dagen omdat er elk vrij uurtje aan de auto werd gewerkt)

De auto werd nu bijna klaar al gepresenteerd op de open dag van het VRST.

Maar de auto was nog niet klaar, de laatste loodjes moesten gelegd worden. We hebben de auto naar voorbeeld van de andere auto gemaakt, maar omdat we een andere rallyauto als donor auto hebben gebruikt kwamen we erachter dat de donorauto niet goed was opgebouwd en veel problemen had.

We kregen na veel kleine problemen opgelost te hebben de motor aan de praat, alleen bij testrijden kwamen we erachter dat de motor inhield bij hoge toeren. Hij sloot op hoge toeren de gasklep dicht zodat de motor geen lucht kreeg en dus geen benzine kon ontbranden. hier kwamen we achter nadat we ongeveer tot 4 uur snachts waren doorgegaan en bijna alle los te halen onderdelen van de motor vervangen of nagekeken hadden. We moesten zolang doorgaan omdat dit probleem 2 dagen voor de start van de rally zich aanbood.

Maar door hulp van rallyteam Borgers(onderdelen) en Groeneveld(probleem vinden en maken) kon er gestart worden aan de eerste rally.

Comments are closed.