2011

Auto 1

Jaar Evenement Rijder Navigator Uitslag
2011 Tank S rally Sander van de Hel Valentijn Martens 1ste HA-15
2011 ORC Canal Rally(B) Sander van de Hel Valentijn Martens DNF
2011 Geko Wervik rally(B) Sander van de Hel Valentijn Martens DNF
2011 Rally van Staden(B) Sander van de Hel Valentijn Martens 8ste FIRC
2011 Barneveld rally Sander van de Hel Valentijn Martens DNF
2011 Hengelo short rally Sander van de Hel Valentijn Martens DNF

 

Auto 2

Jaar Evenement Rijder navigator Uitslag
2011 Tank S rally Mark van de Hel Harm van Koppen 2de HA-15
2011 Ede short rally Mark van de Hel Glenn Finnema 5de HA-15
2011 ORC Canal rally(B) Mark van de Hel Kayleigh Sjoerds DNF
2011 Geko Wervik rally(B) Mark van de Hel Kayleigh Sjoerds 48ste alg
2011 Rally van Staden Mark van de Hel Harm van Koppen DNF
2011 R Sport-Cars rally Lammert van de Hel Marjolein Kustermans DNF
2011 Short rally   Barneveld Mark van de Hel Renate de Groot 1ste HN11
2011 Short rally Hengelo Mark van de Hel Paul Bokkers 2de HN11

Bewogen thuis wedstrijd voor het LMS-Rallyteam.

Op 7 en 8 oktober werd in Barneveld de Nederland rally verreden, en op 8 oktober werd de short rally verreden. Het LMS-Rallyteam heeft deelgenomen aan deze thuiswedstrijd, 1 auto in de rally en de andere in de short rally. Sander en Valentijn reden de rally die 200 kilometer telde en op vrijdagavond en zaterdag werden verreden. Mark en Renate de Groot reden de short rally die 65 kilometer telde en op zaterdag werd verreden.

Sander en Valentijn reden iets over 19.00 in hun eigen dorp Voorthuizen over het startpodium. Als eerste stonden de proeven in Zeewolde op de planning. Op deze industrie proeven werd in de regen begonnen, Sander had moeite met in het ritme te komen, de tijden vielen tegen. Na twee proeven gereden te hebben werd de auto geparkeerd voor de nacht. Op zaterdag werden de echte rally proeven verreden. De proeven waren verraderlijk glad en vele lieten zich dan ook verrassen. Sander was helaas geen uitzondering, hij gleed in een snelle bocht van de weg een weiland in, gelukkig reageerde hij goed en wist de schade beperkt te houden. Ze wisten uit het weiland te komen en de service te bereiken. De schade was rijbaar dus werd er verder gereden. Helaas duurde het niet lang, er stak een technisch probleem de kop op die de equipe dwong tot stoppen. Hun thuis rally strandde op klassementsproef 8.

Mark en Renate reden iets over 12.00 op 8 oktober over het startpodium in hun dorp Voorthuizen. Ze reden de short rally van hun thuis wedstrijd. Zij begonnen aan de gladde en verraderlijke proeven in Putten. Renate die haar tweede wedstrijd navigeerde werd gecoacht door Mark, ondanks haar onzekerheid hoefde Mark amper te coachen. Ze deed het goed en Mark begon al snel vertrouwen te krijgen in haar aanwijzingen. Ze wisten zelfs na de twee eerste proeven op de zevende plek te staan, Ze lieten op de gladde proeven durf en kunde te hebben om de vele potentiële snellere auto’s voor te blijven. Na een service van 2 uur gingen ze nogmaals richting de proeven in Putten. De zon scheen en de weg was op vele plaatsen droog. Nu kon men de pk’s beter kwijt en Mark en Renate verloren dan ook tijd maar bleven nette tijden draaien, ze zakte terug naar een 11de plaatst.. Na weer een uur service was het tijd voor de proef op de Harselaar, een technische industrieproef met weinig rechte stukken. Ze begonnen op een goed tempo totdat de stuurbekrachtiging het begaf, het tempo ging naar beneden om veilig het einde te halen. Na de service werd dezelfde Harselaar proef verreden, ze reden weer zonder stuurbekrachtiging dus werd er op uitrijden gereden, en dat deden ze. Ze wonnen de klasse HN11 en werden 13de algemeen.

De thuis wedstrijd voor het LMS-Rallyteam kende twee kanten, het bittere van de equipe Sander en Valentijn en het zoete van de equipe Mark en Renate. Ook was het voor de equipes leuk om zoveel bekende te zien en hun kunde te laten zien in de voortuinen van de sponsoren. Volgend jaar staat hij weer op het programma voor het team.

Bewogen wedstrijd in Staden (B)

Tijdens de rally van Staden die verreden werd rond het kleine plaatsje Staden in België, uiteraard was het LMS-Rallyteam aanwezig met 2 auto’s. Deze derde wedstrijd van het FIRC waren uitdagende en snelle proeven die voor 99 procent verhard waren.

Startnummer 86; Sander van de Hel en Valentijn Martens.

Sander en Valentijn reden in de blauwe astra en werden door de organisatie geplaatst op de plek van de andere auto van het lms-rallyteam. Ze mochten dus als eerste auto starten van het team. Ze hadden besloten deze rally nu eindelijk uit te rijden in België, tot nu toe hadden ze alleen maar pech gehad in België en dat wouden ze niet weer laten gebeuren. Ze reden tijdens de tweede bouclé een veerpoot kapot, maar deze kon gemaakt worden door het service team. Waarna de rally zonder bijzonderheden werd uitgereden.

Startnummer 54; Mark van de Hel en Harm van Koppen.

Mark en Harm reden in Staden voor de tweede keer samen. Omdat de organisatie had besloten ze naar achteren te plaatsen, hadden ze besloten om te laten zien dat dat niet juist was. Ze begonnen redelijk voorzichtig waarna het gas erop ging, ze wisten vriend en vijand te verrassen met snelle tijden. Waarbij Sander en Valentijn de veerpoot brak, brak bij Mark en Harm een motorsteun. Dit betekende het begin van het einde. Ze wisten een goed temp te houden maar vielen helaas op de laatste proef uit.

LMS-Rallyteam gemengde vreugde na Wervik (B) rally

Het LMS-Rallyteam heeft hun tweede wedstrijd gereden in België. De GEKO Wervik rally 2011 was de tweede manche in het FIRC kampioenschap. Deze Wervik rally is over dezelfde soort proeven als de rally van Ieper, de rally van Ieper is een wedstrijd van het IRC en staat bekend als snel en verraderlijk.

Het team starten weer met de vaste duo’s. Mark en Kayleigh hadden startnummer 79 gekregen, Sander en Valentijn hadden startnummer 80 gekregen.

De eerste Bouclé werd met een nat wegdek gestart, Sander en Valentijn starten meteen met een goed tempo en lieten deze eerste bouclé zelfs veel snellere auto’s achter zich, Mark en Kayleigh begonnen rustig op het tricky parkoers.

Na de eerste Service begon de tweede bouclé, het wegdek was op veel stukken droog en dus kon het tempo worden verhoogd. Mark en Kayleigh verhoogden het tempo zelfs zo snel dat deze vierde proef zelfs Sander en Valentijn achter zich werd gelaten, niet veel maar toch weer 3 seconden ingelopen. Proef 5 reden Sander en Valentijn weer sneller, zo begon het wisselen van de snelste tijden, de beide equipes blijken dus ook in België aan elkaar gewaagd. Zelfs dezelfde tijden werden gereden zoals op proef zes, op de seconde gelijk! Op deze proef waren ze dan ook wel veel sneller dan veel andere equipes.

Net voor het oprijden van de service voor de derde bouclé begon de motor van de auto van mark en Kayleigh te tikken, dit duidt op een olie tekort in de motor. Met veel moeite werd de service plek bereikt, waar bleek dat vermoedelijk een steen een scheur in een olie slang had gemaakt. De service ploeg onder leiding van Henk van den Hudding ging snel aan de slag en door hulp van Jan Beijnen kon de auto binnen de normale service tijd weer beginnen aan de proeven van de derde bouclé.

De derde bouclé werden de tijden in stand gehouden en de beide equipes reden telkens rond 50ste plek rond, en van de 120 gestarte teams reden ze rond in de middenmoot, niet gek voor een paar Hollanders met opeltjes tussen al het Belgische rallygeweld.

Voor het starten van de laatste proef van de bouclé sloeg het noodlot toe voor Sander en Valentijn, bij het inklokken voor de proef begon de motor te tikken, helaas bleek het probleem wat groter als bij mark en Kayleigh want de motor stopte er bijna meteen mee. Een kapotte oliepomp bleek de oorzaak te zijn. Erg jammer, zeker omdat het zo goed ging en goed mee konden komen met de Belgen die een duidelijk terrein voordeel hebben.

Mark en Kayleigh zagen het uitvallen van Sander in hun spiegels en reden behouden verder, uitrijden was nu het doel, ze hadden laten zien dat ze Sander bij konden houden en dat ze zelfs de Belgen bij konden houden. Na 5 bouclé hadden mark en Kayleigh deze zeer zware rally uitgereden. Ze werden 48ste algemeen,34ste divisie 3 en 8ste FIRC kampioenschap. Van de 120 gestarte deelnemers is een 48ste plaatst algemeen meer dan ze op gehoopt hadden.

Op 14 en 15 augustus zal het LMS-Rallyteam weer deelnemen aan een Belgische wedstrijd, in de tussen tijd zal de auto van Sander gemaakt worden en zal er misschien nog een wedstrijd plaatst vinden in Nederland, Nu dan met Lammert aan het stuur.

Eerste ervaring in België is geen goede.

Op zaterdag 27 mei werd er vertrokken naar het Belgische Oostrozebeke. Daar werd de eerste wedstrijd van het FIRC gereden, de ORC canal rally. Zaterdag werden de proeven verkend waarop de zondag in teken zou staan van de wedstrijd. De proeven zijn in België totaal anders dan in Nederland, veel hoogte verschillen, veel veranderingen van het wegdek en veel onoverzichtelijke stukken.

De beide equipes hadden de proeven goed verkend en de navigatoren namen s’avonds de proeven samen door.

Mark en Kayleigh hadden startnummer 74 gekregen en begonnen dus als eerste aan de proeven. De auto heeft dit jaar al twee wedstrijden gereden, maar telkens werden er dingen veranderd waardoor het gedrag van de auto telkens veranderd. Ook nu was de auto totaal anders als bij de vorige wedstrijd maar hij voelde goed aan en er werd een nette tijd neer gezet op de eerste proef, zeker als je bekijkt dat de equipe aan elkaar moesten wennen en aan de auto. Helaas ging er op verbindingsroute een draadje smeulen en de auto viel uit. Gelukkig was het serviceteam redelijk dichtbij, ookal was het wat verder dan Mark aan het team had verteld, waardoor Henk van de Hudding totaal buiten adem bij de auto aan kwam. Maar gelukkig kon Henk de auto samen met Mark weer aan de gang krijgen. Waardoor er verder gereden kon worden naar de volgende proef, helaas had de equipe geen geluk en begon er weer iets te smeulen. De auto werd terug naar de service gesleept waar het service team van Henk en Chiel en Lammert de auto weer gereed kregen voor de volgende bouclé, waar Lammert had geregeld dat er weer gestart mocht worden. Ze hebben de proeven 4,5 en 6 gereden waar ze de concurrentie goed bij konden blijven. Terug op de service werd besloten dat ze het tempo omhoog zouden gooien, maar helaas kwam de organisatie langs die in hadden gezien dat ze een fout hadden gemaakt door de equipe weer te laten starten, dus op de service kwam het einde van de rally voor deze equipe.

Sander en Valentijn hadden startnummer 87 en vertrokken dus wat later dan de andere LMS-Rallyteam auto naar de proeven. Sander en Valentijn reden met de betrouwbare blauwe auto en lieten een snelle tijd noteren op de eerste proef. De tweede proef werd niet gereden en er werd gestart op de derde proef. Ze waren snel onderweg totdat een lastige bocht de equipe verraste en ze in de greppel belandde. Deze greppel was erg diep en de auto kon er helaas niet uit geraken op eigen kracht. Toen de auto uit de greppel werd getrokken bleek er totaal geen schade te zijn op wat kleine deuken na. Helaas was de wedstrijd voor deze equipe over na anderhalve proef.

De wedstrijd zat er dus snel op voor de beide equipes, De auto bleken terug in Nederland weinig te markeren. De deuken werden verwijderd door vrienden van Henk van den Hudding en Henk kon de kabels in de auto van Mark opnieuw trekken waardoor de auto’s weer helemaal klaar staan voor de volgende wedstrijd van het FIRC. Deze wedstrijd zal op 17 en 18 juni worden verreden in het Belgische Wervik.

Testen bij OVD Groep Ede rally voltooid.

Op 9 april heeft het LMS-Rallyteam deelgenomen aan de short rally die in ede plaats vond. Mark van de Hel aan het stuur met naast zich een nieuwe navigator Glenn Finnema.

Bij het verkennen van de proeven viel meteen op dat het zeer technische proeven waren en dat er weinig ruimte voor foutjes waren, dus netjes en strak rijden. De proeven werden na wat adviezen van Mark aan Glenn netjes op papier gezet waardoor de rally kon beginnen.

Uiteraard was de auto weer door de technische keuring gekomen. En de rally werd dus met goede moed begonnen.

Op naar KP1, er werd rustig begonnen en het was wennen aan de vele soorten bestrating en asfalt. De proef ging goed alleen wou de auto niet in zijn drie blijven zitten en was er iets rook ontwikkeling maar kon er relatief netjes door gereden worden. Er werd een nette tijd gereden en de auto voelde goed. Op KP2 werd de equipe erg lang opgehouden door de Peugeot 206 die iets kapot had gereden en totaal niet in zijn spiegels keek en Mark een paar keer afsneed. Maar de auto voelde goed.

Op de eerst service was er genoeg te doen voor de service monteurs Sander van de Hel en Henk van den Hudding, maar de auto niets ernstigs dus werd de auto helemaal nagekeken en weer op pad gestuurd.
Op weg naar KP3 trok Glenn zijn intercom kapot waardoor er in de auto geen communicatie meer was. Er werd bij het wachten voor de start een handgebaren systeem bedacht waardoor Mark niet helemaal op zicht hoefde te rijden. Maar net voor het splits punt was er zoveel rook ontwikkeling toen Mark de auto in de derde versnelling zette, er was amper ruimte om te bedenken wat te doen dat Mark besloot de norm tijd te pakken en er meteen af te gaan. Na overleg met het service team werd er besloten om gewoon te starten op KP4 en te kijken welke versnellingen wel werkte, er werden verschillende manieren geprobeerd maar elke keer begon de auto weer te roken en Mark besloot geen risico te nemen en weer een normtijd te pakken, een goed resultaat zat er toch niet meer in.

Na de service en overleg met de monteurs werd er vertrokken naar de vijfde KP, nog steeds zonder intercom. Er werd wat verschillende manieren van rijden geprobeerd, de auto begon te stotteren als hij in zijn vier werd gezet en hij bleef niet zitten in zijn drie. Er waren veel plekken waar er nog flink gerookt werd maar langzaam aan begon Mark er vertrouwen in te krijgen dat de auto het wel bleef doen. KP6 werd besloten om niet meer te letten op de rook en gewoon door te gaan, ook werd er ontdekt hoe de derde versnelling behandeld moest worden waardoor de tijden duidelijk verbeterde en er zelfs een derde tijd in de klasse werd gereden achter een Ford DBA en een astra Kitcar die absoluut van een andere categorie waren. Maar er werd dus bewezen dat wij vergelijkbare auto’s te snel af te zijn, ondanks een niet perfect lopende auto.

Na de service werd er gestart op KP 7 maar nu weer met een intercom, en de tijd was goed. Weer een derde plek met een groot verschil met degene achter de equipe. Met veel vertrouwen werd er gestart op KP8 de laatste KP. Maar op de eerste ronde gebeurde het waar je bij een proef met veel bochten en veel stuur momenten niet op zit te wachten, de stuur bekrachtiging ging kapot. Er werd door dit probleem veel tijd verloren omdat het sturen veel zwaarder gaat en veel slomer, dus er was meer tijd nodig om te sturen waardoor er veel tijd verloren werd. Maar er werd gefinisht!

De rally had zijn ups en downs maar de missie voor deze wedstrijd is geslaagd, De auto is weer getest en er zijn weer andere dingen naar voren gekomen dan bij de vorige wedstrijd. Mark heeft meer vertrouwen dat de auto het wel blijft doen, en hij heeft veel moeten sturen met veel hoogte verschillen en heeft veel meer gevoel met de auto gekregen. Op naar België!

Enerverende Tank S rally 2011 voor het LMS-Rallyteam.

Op 18 en 19 maart werd door het LMS-Rallyteam deel genomen aan de tank S rally in en om Emmeloord. Deze rally zou de eerste zijn waar het team met 2 auto’s aan de start zou verschijnen, de vertrouwde Astra waar al anderhalf jaar mee gereden word en de nieuw opgebouwde astra die hier zijn vuurdoop kreeg.

Sander reed deze wedstrijd met zijn nieuwe vaste navigator Valentijn Martens, en Mark reed deze wedstrijd met gelegenheid navigator Harm van Koppen.

Vlak voor de start werden de laatste aanpassingen en problemen opgelost voor de astra van Mark, de auto was net op tijd klaar maar absoluut niet betrouwbaar. Het probleem van het bijladen van de accu werd gevonden door de nieuwe monteur van het LMS-Rallyteam, Henk van den Hudding.
Op weg naar het startpodium kwam mark erachter dat de auto geen dimlicht had en dat het groot licht niet werkte behalve als je aan de hendel bleef trekken. Niet een echt lekker begin dus als je bedenkt dat het s’avonds in de polder echt donker is.

Op naar proef een voor de beide equipes. Sander reed met startnummer 46 en Mark met nummer 47, dus Sander ging als eerste over de proef, hij merkte al snel dat hij een verkeerde bandenkeuze had gemaakt aangezien het geregend had en hij geen grip kon vinden. Mark had hele andere dingen aan zijn hoofd, hij had alleen stadslicht, de lampen bar deed het alleen als hij aan de grootlicht hendel trok, en daar kon hij niet bij zonder het stuur los te laten. Ook waren het de eerste meter met de auto op snelheid en voor het eerst met een sper onder de auto. Gelukkig lukte Harm het om mark rustig te houden en werd er behouden gestart, zoveel mogelijk het grote licht laten branden maar dat lukt niet overal aangezien je ook moet sturen, en een sper zorgt ervoor dat je twee handen nodig hebt. Maar met wat stunt en vliegwerk werden de eerste drie proeven uitgereden.

Sander besloot om bij de eerste service om voor intermediats banden voor en regenbanden achter te gebruiken, in de hoop zo grip te krijgen. Deze banden werden gewisseld door Remco van Loenen, een monteur die ons wilde ondersteunen in deze rally. Remco is normaal gesproken een vaste monteur van Andre van Middendorp. Andre is net zoals het LMS-Rallyteam een lid van het VRST en heeft de beide astra’s vervoerd naar deze rally.

Mark had op proef drie een stoep geraakt waardoor het wiel krom was geraakt, dus dit moest hersteld worden door het service team. Het wiel bleek krom maar ook de remschijf bleek gescheurd, maar de remschijf aan de andere kant bleek ook gescheurd wat duidde op namaak remschijven. Henk wist beide remschrijven snel te wisselen waarna hij zich stort op de verlichtingsproblemen voor Mark en Harm. Hij wist te zorgen dat het groot licht kon blijven branden door het aan te sluiten op een schakelaar, waardoor mark zijn handen aan het stuur kon houden. Maar het dimlicht probleem bleef en dus was het voor Mark en Harm weer een spannende verbindingroute naar de proef met alleen stadslicht, maar gelukkig greep de politie niet in en bereikte ze de proef.

In deze tweede bouclé wist Sander door het veranderen van de banden een beter tempo te krijgen en verbeterde snel zijn tijden. Mark had helaas geen andere banden bij zich dan slicks en moest daarom wat rustiger aan doen, ondanks een spin op hoge snelheid waar Mark al zijn kunsten moest tonen om niet een hek of lantaarnpaal te raken werd de einde van proef gehaald. De andere proeven werden door beide equipes netjes uitgereden waardoor dag 1 erop zat.

Dag 2

Dag 2 begon met een service waar de auto van Sander bijzonder betrouwbaar bleek en enkel weer slicks gemonteerd hoefde te worden. De auto van Mark had wat meer werk nodig, het probleem met het dimlicht werd verholpen en het rallyrijden van mark begon daar pas. Nu was het taak om de nieuwe auto te leren kennen en kijken hoe snel en misschien wel belangrijker hoe betrouwbaar hij is.

De eerste echte dijkproeven werden gereden op de tweede dag. Mark had de achterstand klein weten te houden op de eerste avond en bedroeg slecht 17 seconden, wat absoluut goed is als je kijkt naar de vele problemen en daardoor geen vertrouwen in de auto te hebben. Sander en Valentijn gingen goed van start en lieten mooie tijden noteren. Mark en Harm wouden nu dat de problemen leken opgelost gaan beginnen met de auto goed te leren kennen en een hoger tempo te gaan rijden. Nu dat Mark pas echt risico’s ging nemen bewees het dat het met sper rijden toch wat lastiger is dan gedacht. In plaats van dat de auto je het asfalt op trekt bij het snijden van bochten trekt een sper je juist naar de kant dat je stuurt, dit leverde wat hachelijke situaties op voor Mark terwijl hij van de ene kant van de berm naar de andere werd geslingerd, door het goede coachen van Harm wist Mark de auto weer onder controle te krijgen en werd na mate de dag vorderde meer een tempo opgebouwd, ondanks dat de auto op de dijk bij elke hobbel raar reageerde(bleek later dat de auto krom was).

Sander met Mark waren nu beter aan elkaar gewaagd en ondanks de intussen grote achterstand van Mark en Harm werden de tijden steeds scherper en wisten ze regelmatig sneller te rijden als Sander.

Langzaam aan begon het donker te worden en kwamen de laatste 2 verschillende proeven die elk 2 keer verredden werden aan bod. Nadat bij Mark nog een kapotte schokbreker werd vervangen, werd er gestart op de eerste avond proef. Sander en Mark reden deze beide behouden en Sander pakte hier nog twee seconden. De proef erna was een industrie proef en Mark besloot om er goed te voor gaan zitten en het volle vermogen en wegligging van de auto te gebruiken. Het vertrouwen tussen Harm en Mark was goed en Harm moest op de proef Mark soms iets afremmen omdat het soms wel erg hard ging, Harm vroeg zich ook af aan het einde van de proef waarom Mark niet eerder zo gereden had. Het bleek dat Mark op deze proef 21 seconden sneller was dan Sander en het verschil tussen beide was slechts 15 seconden met nog twee proeven te gaan.

Op de service werden wat kleine dingen veranderd maar de beide auto’s hielden zich goed. Op de buiten proef was het erg mistig en Sander verloor 6 seconden op Mark die met Harm door zeer goede notes door de mist een goed tempo wisten te houden. Slechts 9 seconden scheide de beide equipes met elkaar, en dat met nog 1 proef te gaan waar Sander de vorige keer 21 seconden verloor werd het dus nog spannend. Mark besloot een zelfde temp te gaan rijden en te kiezen voor het uitrijden. Sander voelde de druk en verhoogde zijn Tempo aanzienlijk voor deze laatste proef. Hij wist 20 seconden sneller te zijn als de vorige keer met een remprobleem. Mark ging wat te wild van start en gleed een paar keer weg door koude banden, maar wist toch nog 8 seconden van zijn vorige tijd af te halen. De beide equipes wisten lange tijd niet wie er gewonnen had aangezien de organisatie fouten had gemaakt op de laatste proef. Toen het voorlopig klassement bekend werd bleek er dat er slecht 0.5 seconden tussen de beiden equipes zat. Dit zou dus betekenen dat Sander en Valentijn gewonnen hadden. Uiteindelijk besloot de organisatie om de laatste proef niet mee te laten tellen en dus werd de officiële uitslag dat Sander met 9.8 seconden van Mark had gewonnen.

Dus de eerste beker onder de vlag van het LMS-Rallyteam is binnen, Lammert had al meerdere eerste prijzen gehaald door het navigeren bij Jörg Mettlach en ook Mark had bij Jörg al een eerste prijs gehaald. Nu heeft Sander met Valentijn er ook een. Dus de prijzen kast van het LMS-Rallyteam staat vol met bekers met overwinningen.
Wanneer zal de volgende beker voor het LMS-Rallyteam komen? En zal het Mark of Sander zijn? Dat ze aan elkaar gewaagd zijn is een feit, nu de EU licentie behaald zijn zowel voor Mark, Sander en Valentijn(Kayleigh had hem al) gaat er gestart worden in het FIRC kampioenschap die op 28 en 29 mei verreden worden in België.

Wij willen de volgende mensen bedanken voor het mogelijk maken van deze rally;

Henk van de Hudding – geweldig gepresteerd om alle problemen aan de nieuwe auto zo goed mogelijk te verhelpen.
Remco van Loenen – Goede ondersteuning vooral voor de auto van Sander, terwijl Henk druk was met de auto van Mark wist Remco telkens de auto van Sander klaar te krijgen voor de volgende Bouclé
Andre van Middendorp – Voor het vervoeren van de auto’s van en naar de rally.
Harm van Koppen – Voor het navigeren en coachen van Mark en het geven van tips en tricks aan Valentijn om een nog betere navigator te worden.
Onze sponsoren – Zonder sponsoren was het absoluut onmogelijk om deel te nemen aan deze wedstrijd.

Comments are closed.